English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران: عملکرد و رویکرد شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم قابل قبول است

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی ایران: عملکرد و رویکرد شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم قابل قبول است
نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در جریان بازدید از شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، با بیان این‌که عملکرد و رویکرد این شرکت از لحاظ شاخص‌های کلیدی عملکرد (درآمد، سود، نسبت سود به درآمد و کاهش هزینه) قابل قبول است، افزود: ما انتظار سهم  سود بیشتری را از شرکت آتیه قشم داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، «حمیدرضا کیا منفرد» نایب رییس هیئت‌مدیره، دکتر «سیامک حسنی» معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، «مهدی حکاری» مدیر اجرایی و امور گمرکی و  «مجید رمضان‌پور» رییس اداره مالی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور در محل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، ضمن دیدار و مذاکره با «محمدرضا نقی‌پور» مدیرعامل این شرکت و بازدید از بخش‌ها و حوزه‌های اداری، انبارها و تعمیرگاه، از نزدیک نسبت به بررسی همه‌جانبه فعالیت‌ها و عملیات این شرکت اقدام نمودند.

نایب رییس هیئت‌مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این دیدار با بیان این‌که عملکرد و رویکرد مدیریت اقتصادی شرکت آتیه قشم از لحاظ شاخص‌های کلیدی عملکرد (درآمد، سود، نسبت سود به درآمد و کاهش هزینه) قابل قبول است، افزود: ما انتظار سهم  سود بیشتری را از شرکت آتیه قشم داریم.

در بخش دیگری از این بازدید، «حمیدرضا کیا منفرد» و هیئت همراه با «عسکری‌نسب» مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه و «پلاشی» معاونت دریایی این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد. عسکری‌نسب در این دیدار اظهار کرد: شرکت انبارهای عمومی عضوی از  خانواده و بازوی کمکی اداره بندر محسوب می‌شود و بابت کسب رتبه نخست تخلیه و بارگیری خودرو در سال 97 و همچنین رشد 52 درصدی تخلیه خودرو، از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت قدردانی و تشکر می‌کنم. همچنین ما از شرکت انبارهای عمومی درخواست داریم تا در حوزه‌های توسعه‌ای جدید بندر سرمایه‌گذاری نموده و در این راستا از تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن و به‌روز استفاده کند.

سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز در این دیدار گفت: ما آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری اعلام می‌کنیم و سریعاً مشکلات مطرح شده از سوی مدیر و معاون دریایی اداره‌کل بندر را رفع خواهیم نمود  در این راستا انتظار داریم تا فرصت‌های سرمایه‌گذاری دارای توجیه اقتصادی به این شرکت ارایه شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن، موضوعات عملیاتی گردد.

دکتر حسنی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز افزود: در این راستا آمادگی داریم تا تمامی عملیات حوزه لجستیک بندر را به صورت کامل در اختیار بگیریم. همچنین با توجه به این‌که بندر لنگه دارای رتبه نخست ورود خودرو به کشور است، شرکت انبارهای عمومی با توجه به در اختیار داشتن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی و داخلی، آماده شروع یک همکاری استراتژیک با بندر به‌منظور ایجاد حلقه Door To Door است.

در بخش دیگری از این بازدید، نایب‌رییس هیئت‌مدیره و معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن حضور در ساختمان اداری شرکت با تعدادی از کارکنان این شرکت به صورت چهره‌به‌چهره ملاقات داشتند.



عملکرد و رویکرد شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم قابل قبول است 1
۱۹ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۱
تعداد کلیک: ۶۴۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500