English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست شورای هم‌اندیشی مدیریت حراست با معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی

برگزاری نشست شورای هم‌اندیشی مدیریت حراست با معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی
نشست شورای هم‌اندیشی مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، نشست شورای هم‌اندیشی مدیریت حراست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حضور «محسن محمدی‌فرد» سرپرست مدیریت حراست و مدیران حراست شرکت‌های تابعه تهران، غرب، امام‌خمینی(ره)، آستارا و آتیه قشم با «علیرضا ربیع نایینی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، امروز (چهارشنبه، 28 آذر ماه 1397) برگزار شد.

این جلسه با توجه به فعالیت حدود یک‌چهارم از نیروی انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در بخش حراست و انتظامات برپا شد و حاضران به بیان مشکلات و مسایل موجود در این حوزه و همچنین راه‌حل‌های پیشنهادی خود پرداختند.

گفتنی است؛ در حاشیه این نشست، «رضا جمشیدی» رییس حفاظت فیزیکی ستاد مرکزی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران با حفظ سمت، حکم سرپرستی مدیریت حراست شرکت گسترس تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم (بندر لنگه) را دریافت کرد و حاضران برای ایشان آرزوی توفیق و موفقیت در این مسئولیت جدید داشتند.


۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۳۳
تعداد کلیک: ۱,۰۸۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500