English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجلیل از کارگران شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم به عنوان کارگران نمونه شهرستان بندرلنگه

تجلیل از کارگران شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم به عنوان کارگران نمونه شهرستان بندرلنگه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، آیین قدردانی از کارگران نمونه شهرستان بندرلنگه از جمله دو تن از کارگران شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم با حضور فرماندار و معاونان، مدیرکل بنیاد شهید استان، شهردار، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

«رمضانی» رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرلنگه در این آیین ضمن خیر مقدم به مسئولان و حضار محترم و همچنین تبریک روز جهانی کار و کارگر، گفت: کارگران قشر زحمت‌کش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب به خوبی ایفا کرده‌اند و به همین دلیل، امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است. البته با توجه به نام‌گذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری به نام «حمایت از کالای ایرانی»، ما باید توجه خاص به مصرف کالاهای ایرانی داشته باشیم.

«محمدرضا نقی‌پور» مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم نیز در این مراسم گفت: در دین مبین اسلام، کارگر جایگاه خاصی دارد و نقش کارگران در پیروزی انقلاب و توسعه کشور بر هیچکس پوشیده نیست، بنابراین به پاس ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این قشر عزیز در جامعه، وظیفه همگان است که از مقام و منزلت کارگران سخت‌کوش و خانواده‌های آنان تجلیل کنند.

گفتنی است، در پایان این آیین و در میان تجلیل از کارگران نمونه شهرستان از دو نفر از کارگران شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم، آقایان امید چهارارکان (کمک انباردار) و عبدالعظیم هدایت‌زاده (اپراتور جرثقیل) به عنوان کارگران نمونه شرکت با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.


۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۵۴
تعداد کلیک: ۹۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500