English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت آتیه‌قشم با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب(ره)

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت آتیه‌قشم با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب(ره)
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه قشم، مدیرعامل و کارکنان شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم با حضور «شاهویی» فرمانده بسیج ادارات شهرستان بندر لنگه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، قبور مطهر شهدای شهرستان بندرلنگه را غبار روبی و عطر افشانی کرده و با خانواده شهیدان «محمد» و «زهرا دادیان» نیز دیدار کردند.

نقی‌پور، مدیرعامل شرکت آتیه‌قشم در این مراسم‌ها با بیان این‌که شهدا به مقام شهود رسیده‌اند، گفت: با توجه به منزلت شهدا نزد پروردگار عالم، راه شهدا جاودانه است و در همه ادوار مورد توجه قرار دارد و سرزمین پاک ایران نیز بیش از هر جای دیگر، مفتخر به داشتن ارزش‌های والا و اصیلی است که نمونه آن را در کم‌تر جایی می‌توان یافت. چراکه «فرهنگ ایثار و شهادت» یکی از ارزش‌هایی است که هم‌زمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است.

گفتنی است، شرکت‌کنندگان در این آیین‌ها ضمن قرائت فاتحه با نثار شاخه‌های گل و تجدید بیعت با شهدای دفاع مقدس، یاد و خاطره حماسه‌سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب(ره) تجدید میثاق کردند.



۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۳۶
تعداد کلیک: ۹۲۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500