English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی راهکارهای توسعه فعالیت در بندرلنگه

برگزاری نشست هم اندیشی راهکارهای توسعه فعالیت در بندرلنگه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهایعمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم؛ نشست هم اندیشی تجار، بازرگانان، صاحبان کالا و فعالان اقتصادی محلی با مسئولان اداره بنادر ، گمرک ، اداره استاندارد بندرلنگه و با حضور نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای شهر و به میزبانی شرکت انبارهای عمومی آتیه قشم (بندرلنگه) در سالن اداره بنادر و دریانوردی این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با هدف بررسی مشکلات تجار ، بازرگانان فعال در بندرلنگه و راهکارهای برون رفت از این مشکلات و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای توسعه فعالیت در بندر برگزار شد، آقای «نبی اله رجب زاده« مدیر عامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم ضمن خوش آمد گویی به حضار و تشکر از استقبال پرشور مدعوین، طی سخنانی به تبیین اهداف نشست، مزیت های رقابتی بندرلنگه و فعالیتهای بازاریابی و توسعهای انجام شده توسط این شرکت پرداخت و برای تحقق اهداف رشد و توسعه برنامه ریزی شده، مسئولین شهرستان و تجار و بازرگانان محلی رابه یاری طلبید .

در ادامه آقای «صابری» مدیرکل  اداره بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان با اشاره به این که بنادر غرب استان هرمزگان بیشترین طول مرز دریایی را در مقایسه با سایر مرزهای دریایی کشور دارند، گفت: در جهان امروز دولت ها و کشور ها به دنبال دستیابی به توسعه دریا محور هستند . ایشان حوزه بنادر ، حمل و نقل دریایی و تجارت را به هم پیوسته دانستند و نگاه به شیوه های جدید حمل دریایی را در راستای دستیابی به توسعه دریا محور  ضروری دانستند.

همچنین آقای «بهاری» فرماندار محترم شهرستان بندرلنگه به پروژه های انجام شده در شهرستان اشاره نمودند و ابراز امیدواری نمودند که با همدلی و همگرایی مسئولان ، اهداف و شاخص های مورد نظر در شهرستان تحقق یابد. ایشان هم چنین ابراز امیدواری نمودند که این جلسه منجر به افزایش هم گرایی مسئولان و مدیران  شهرستان برای توسعه فعالیت های تجاری در بندر شود.

سپس مدیر کل گمرک بندر لنگه در سخنانی به تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده در گمرک پرداختند و در ادامه ایشان به برخی از محدودیت های موجود در بندر اشاره نمودند و ابراز نمودند که رفع این محدودیت ها نیاز به تامین بودجه لازم و حمایت سازمان بالادستی دارد.

در ادامه تعدادی از حاضرین در جلسه پرسش ها و مسایل خود را مطرح نمودند و مسئولین و مدیران شهر، بندر و گمرک به بیان پاسخ ها و تبیین راهکارها پرداختند .

در پایان نماینده غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که افق آینده غرب استان بسیار روشن خواهد بود ، اظهار داشتند که ما از مسایل و مشکلات شما به خوبی آگاهیم و زبان گویای شما در خانه ملت هستیم . ایشان مشکل اصلی را نوع نگاه مدیران به مسایل دانستند و عنوان نمودند که اگر نگاه مدیران عوض شود عمده مشکلاتی که در این جلسه اشاره شد به راحتی حل خواهد شد . ایشان با اشاره به وجود اسناد بالادستی ، عنوان نمودند که استفاده از فرصت ها ی موجود در این اسناد باعث توسعه منطقه خواهد شد .


   
   

۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۲:۳۶
تعداد کلیک: ۱,۱۳۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500