English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، آیین تکریم «علیرضا میرزایی» و معارفه «نبی‌اله رجب‌زاده»، مدیران‌عامل سابق و جدید شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم با حضور معاون عملیات و امور گمرکی و مدیر بازرسی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه و جمعی از مدیران اداره‌کل بنادر و دریانوردی، گمرک، اداره تامین اجتماعی و رییس پلیس فرودگاه این شهرستان برگزار شد.
مهراب نریمانی‌اختر، معاون عملیات و امور گمرکی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این آیین ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن‌عسکری(ع) از زحمات آقای میرزایی در مدت دو سال گذشته قدردانی و تشکر کرده و آقای رجب‌زاده را با حفظ سمت به عنوان سرپرست شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی بندرلنگه معرفی کرد.

«صابری» مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های آقای «میرزایی» مدیرعامل پیشین، ‌برای مدیرعامل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد و در ادامه افزود: انشاا... شرکت انبارهای عمومی در آینده با کوشش و تلاش بیشتری برای هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی داشته باشند.

همچنین «نیازی» دادستان شهرستان بندرلنگه با تبریک انتصاب به آقای رجب‌زاده و تشکر از زحمات آقای میرزایی، تاکید کرد: شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم (شعبه بندرانگه شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران) به عنوان بازوی اقتصادی در این شهرستان جایگاه خاصی دارد.

حجت‌الاسلام‌ «فقیهی» امام جمعه موقت شهرستان بندرلنگه نیز با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن‌عسکری(ع) و تبریک به آقای رجب‌زاده برای انتصاب به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، برای وی آرزوی موفقیت کرده و به نمایندگی از حجت‌الاسلام «رکنی» امام جمعه شهرستان از زحمات آقای میرزایی تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، «نبی‌اله رجب‌زاده» مدیرعامل جدید این شرکت نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل پیشین و حسن‌نیت مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به دلیل این انتخاب، گفت: خداوند را سپاسگزارم که بار دیگر فرصت خدمت‌رسانی به مردم را برای من فراهم ساخت و امیدوارم که با تعامل، هم‌کاری و هم‌راهی اداره بنادر و دریانوردی و گمرک شهرستان و همکاران و مسئولان و با پیاده‌سازی استراتژی‌ها و اجرای برنامه‌های جدید بتوانیم به چشم‌اندازها و افق‌های شایسته دست یابیم.

گفتنی است، «علیرضا میرزایی» نیز در این آیین گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در مدت دو سال گذشته در شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه‌قشم ارایه و از تمامی همکاران خود قدردانی و تشکر کرد.

   
   

۲۰ آذر ۱۳۹۵ ۱۶:۱۸
تعداد کلیک: ۱,۸۵۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500