English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

انتخاب مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم به عنوان مدیر نمونه در حوزه بسیج ادارات شهرستان بندرلنگه

انتخاب مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم به عنوان مدیر نمونه در حوزه بسیج ادارات شهرستان بندرلنگه
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت سهامی انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه‌قشم، به مناسبت هفته دفاع مقدس جلسه‌ای با حضور فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، رییس اداره کار و امور اجتماعی، مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی، مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی آتیه‌قشم و جمعی از مدیران و مسئولان شرکت‌ها و تعاونی‌های شهرستان بندرلنگه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ «سید فاطمی» فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بندرلنگه در این مراسم با تبریک سالروز شکست حصر آبادان و هفته دفاع مقدس از تمامی مسئولان و روسای ادارات و تعاونی‌های شهرستان بندرلنگه برای هم‌دلی بیش‌تر به‌منظور پیشرفت و آبادانی شهرستان دعوت کرد.

«پاسلار» فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز در ادامه، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان با اشاره به جان‌فشانی و هم‌دلی و هم‌زبانی‌های رزمندگان و بسیجیان در مدت هشت سال دفاع مقدس خواستار هم‌دلی، هم‌کاری و افزایش روح تعاون جهت تقویت اقتصاد مردمی و شرکت‌های داخلی در راستای شعار سال 1395 «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بین مسئولان این شهرستان شد.

همچنین «نیازی» دادستان شهرستان بندرلنگه ضمن ارایه توصیه‌هایی در خصوص آشنایی مدیران و روسای شرکت‌ها و تعاونی‌های شهرستان نسبت به حقوق قضایی و وظایف قانونی، گفت: آشنایی و به‌کارگیری این قوانین باعث پیشگیری از بروز مشکلات روزمره در ادارات، شرکت‌ها و تعاونی‌ها می‌شود.

در پایان مراسم، مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم به عنوان مدیر نمونه در حوزه بسیج ادارات شهرستان معرفی و لوح قدردانی از سوی فرماندار، دادستان و فرمانده سپاه شهرستان بندرلنگه به وی اهدا شد.



 
  

۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۱۰:۰۷
تعداد کلیک: ۱,۴۱۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500