English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه از شرکت آتیه قشم

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه از شرکت آتیه قشم
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و هیات همراه از شرکت  گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم، «امید حسین ابیانه نظری» مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مجید هداوند میرزایی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه های انسانی، «محمود خطیب» سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی، «اکبر باقریان» مشاور مدیر عامل در حوزه نظارت بر شرکت ها و امور مجامع ، «محمدرضا حکم آبادچی» مشاور مدیرعامل در امور ماشین آلات و «جواد قجری» مدیر پروژه های توسعه ای و عضو هیات مدیره شرکت آتیه قشم با حضور در اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از شرکت آتیه قشم بازدید نمودند. 

در ابتدای این بازدید عبدالرحمن محمدی سرپرست شرکت آتیه قشم ضمن بیان توضیحاتی در خصوص تشریح روند امورات و فرآیندهای عملیاتی مربوط به تخلیه، بارگیری و خنکاری کالاها، به ارائه گزارش عملکرد ده ماهه شرکت پرداختند.

دکتر ابیانه نظری به نقاط قوت و البته قابل بهبود و درآمدزایی این شرکت اشاره نمود و بر استمرار برنامه های پیش رو علی الخصوص ورود به بخش خنکاری صادرات یخچالی تاکید نمود.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی به ارائه خدمات مطلوب و ایمنی در کار تاکید کرد و بیان داشت: با توجه به ظرفیت بالا و موقعیت استراتژیک این شرکت انشاءالله با برنامه ریزی هدفمند بستری را برای بهبود عملکرد و افزایش بهره وری شرکت انبارهای عمومی آتیه قشم فراهم خواهیم آورد.

در ادامه این بازدید مدیرعامل محترم و هیات همراه ضمن دیدار با مدیران و کارکنان این شرکت، از مناطق عملیاتی، انبارها، اماکن و دفاتر، تجهیزات و ماشین آلات و فرآیندهای ایمنی و عملیاتی بازدید میدانی گسترده به‌عمل آوردند و در خصوص مسائل مختلف مربوط به حوزه فعالیت شرکت و چالش های پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است، در ادامه این بازدیدها مدیرعامل و هیات همراه با دکتر عظیم زاده معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم دیدار نموده و در خصوص حضور شرکت در منطقه آزاد قشم به بحث و گفتگو پرداختند. 


   
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ۲۰:۳۱
تعداد کلیک: ۲۹۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500