English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

تقدیر از بانوان شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم و اداره بنادرو دریانوردی بندرلنگه

تقدیر از بانوان شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم و اداره بنادرو دریانوردی بندرلنگه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه قشم، به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، طی مراسمی با حضور مدیران  و معاونین اداره بنادرو دریانوردی بندرلنگه از بانوان پرتلاش شاغل این شرکت و  این اداره تقدیر بعمل آمد.

در ابتدای این مراسم مرتضی سالاری مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه ضمن تشکر از شرکت انبارهای عمومی و تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار کرد: سالروز میلاد بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، بهانه ای برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه کبری (س) برای تربیت فرزندان و جامعه ای متعالی در راستای بنا نهادن خانواده ای مستحکم در برابر تکان ها و فراز و نشیب های زندگی است. 

سالاری از حضور فعال و همکاری بی شائبه بانوان شاغل در مجموعه بنادر و دریانوردی غرب استان هرمزگان تقدیر و بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت های بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی و پیشرفت قابل ملاحظه وظایف محوله اداری در این مجموعه تاکید کرد و افزود: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند. وی اضافه کرد: بانوان شاغل علاوه برانجام امور منزل و پرورش و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری نقش ایفا ‌کنند که این امر بیانگر توان بالای بانوان می‌باشد و این قابلیت قابل تقدیر است.

در ادامه حاج آقا چاووشی مسئول فرهنگی اداره بنادر و دریانوردی ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: الگو برداری از زندگی حضرت زهرا (س) بهترین راه برای تحکیم بنیان خانواده بوده و الگویی بی همتا در تمامی شئون برای زنان و مادران این سرزمین است.

ایشان با اشاره توصیفات مقام معظم رهبری از ویژگی‌های مادران و زنان ایرانی افزود: زن مسلمان ایرانی، تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان زن بود، عفیف بود، محجّبه و شریف بود و در عین حال نقش آفرینی مثبت کرد.

در ادامه محمدی سرپرست شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم ضمن تبریک این روز فرخنده گفت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با تلاش و پشتکار خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم  خوش بدرخشند.

وی در ادامه عنوان کرد: میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن، فرصتی است تا همه خدمات و تلاش های بی دریغ بانوان در راستای نیل به اهداف سازمانی را ارج نهاده و از سخت کوشی، قناعت، نجابت و ازخودگذشتگی آنها تقدیر بعمل آید.

در پایان با اهدای لوح و هدیه از زحمات و تلاش اثرگذار بانوان شاغل قدردانی شد.


 

۱۷ دی ۱۴۰۲ ۱۹:۳۳
تعداد کلیک: ۳۵۲

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500