English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

راه انداری ترمینال کامیون های یخچالی در بندر لنگه

راه انداری ترمینال کامیون های یخچالی در بندر لنگه

در استای توافق بعمل آمده بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، ترمینال کامیون های یخچالی در بندر لنگه راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت آتیه قشم، با توجه به افزایش 600 درصدی آمار صادرات کالاهای یخچالی به بنادر جنوبی خلیج فارس در سال جاری و بر اساس توافق بعمل آمده بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و همچنین با همکاری اداره کل گمرک بندر لنگه، آذر ماه سال جاری ترمینال کامیون های یخچالی در بندرلنگه به منظور کسب درآمد از صادرات این کالاها راه اندازی گردید.

جواد قجری مدیرعامل شرکت گسترش تجارت انبارهای عمومی آتیه قشم در این خصوص گفت: در نه ماهه سال جاری به تعداد چهار هزار کامیون یخچالی در سه خط کشتیرانی به مقاصد بنادر حمریه ، پورت راشد و شارجه در امارات حمل گردید که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این بندر 600 درصد افزایش داشته است که این آمار به واسطه راه اندازی خطوط کشتیرانی خطوط بنادر پورت راشد و شارجه در سال جاری توسط خطوط کشتیرانی انجام گردیده است. در همین راستا، پیش بینی می شود در سال آینده با اضافه شدن خط کشتیرانی به مقصد بنادر قطر از بندر لنگه در تعداد کامیون های کالاهای یخچالی رشد 30 درصدی را شاهد باشیم.

 
 

 

 


۱ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۲۲
تعداد کلیک: ۱,۲۷۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500